Известие

Collapse
No announcement yet.

мистериозна загуба на антифриз

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мистериозна загуба на антифриз

    Колеги помагайте ако знаете къде може да отива водата от двигателя.Маслото не е побеляло,радиаторите са сухи,водната помпа е здрава,смених и гарнитурите на всмукателните тръби.И пак харчи вода.Маркучите също са здрави.Наистина странна работа
    alfa 33 1.5 boxer-85

    Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

  • #2
    Зависи колко изчезва ако е от порядъка на 1 л. на месец редовно каране ,аз ще заложа на прецакана клапа на капачката за казанчето (разширителният съд) . Виж провери я като я надуеш отзад с уста нетрябва да преминава въздух от другата .
    Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

    Comment


    • #3
      Погледни има и едни тапи на блока на двигателя. Ако са тръгнали да ръждясват моье от тях да тече, но би следвало да изчезва доста течност ако е от там. Самите тапи са евтини. Най лесно ще разбереш като напълниш системата, покараш докато загрее добре - да отвори големия кръг и после огледаш да не пръска някъде от блока.

      Comment


      • #4
        Колега благодаря за отговора,но не е от капачката.Проверили сме я.Колкото до тапите на двигателя, не знам къде се намират възможно е да е от тях.Двигателя е с карбуратор,под него са всмук.тръби,а тези тапи къде се намират не знам.Колега ще съм благодарен ако опишеш по подробно къде се намират тапите.Благодаря предварително!
        alfa 33 1.5 boxer-85

        Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

        Comment


        • #5
          Тапите са долу на двигателя те са 4 еднакви кръгли тапички горе долу под всеки цилиндър се падат големи са горе долу колкото емблемата на волана ти. може да губиш вода и от малкия радиатор на парното провери и всички скоби
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • #6
            Благодаря за отговорите! Ще проверя и тези тапи,а иначе малкия радиатор на парното е здрав.Дано да е от тези тапи.
            alfa 33 1.5 boxer-85

            Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

            Comment


            • #7
              Ако е от тапите - на загрчла кола и пълна система би трябвало да да видиш струйка вода от някъде.

              Comment


              • #8
                Не е от тапите,сухи са.А дали е възможно да е от гарнитура на главата и да не побелява маслото.В смисъл да гори вода в цилиндрите и да я изкарва през ауспуха.През ауспуха излиза пара ама мислех че е от студеното време(някакви кондензи).Почна вече да харчи по 1 литър антифриз на 100 километра (
                alfa 33 1.5 boxer-85

                Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

                Comment


                • #9
                  Бахх мааа , литро на 100 много е,трябва да си чурка нейде . Виж провери да не е при парното огледай отсека там старателно дали е сухо навсякъде . Едва ли е влиза в цилиндрите щеше да се отрази на работата на двигателя , можеш да го разбереш по оксидацията на свещите стават едни зелено синкави такива .
                  Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                  Comment


                  • #10
                    ако си здухал гарнитура има няколко вариянта моя беше между маслото и водата и от там сичко в 3-ти цилиндър маслото беше като кисело мляко а от ауспуха постояно бели пари другия вариянте само между масло и вода тогаз при толкова загуба на вода вече трябваше да е станало като Ц200 като дръпнеш щеката е третия вариянт е само между водна магистрала и цолиндър АКО е от гарнитура!!! За белия пушек от ауспуха тоест конденза е нормално на студен двигател да го прави но когато ти загрее колата трябва или да спре или почти да не се забелязва (това е във студено време) другоя вариянт е водните съединения които са най долу до блока те са 2 единия по дулъг и един късичак виж някои от тях да не е заминал и си провери всички скоби по системата и покреи всички скоби може от времето някоя скоба да е закъсала нямои от маркучите!!!!!
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • #11
                      ако ти е спукан водния радиатор на няколко малки места/както беше при мен/той сълзи като загрее и се надуе системата,теч няма защото се изпарява от топлината на радиатора,слагаш една добавка и си решаваш проблема независимо от къде тече
                      алфа ромео 156 1.8 тс -на части
                      алфа ромео 164 2.0тс -на части
                      нисан примера п10 1,6 16в хечбек
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Сигурно е гарнитурата,защото двигателя не работи добре.Няма мощност както преди и от време на време прекъсва.Ако е пробила от водна магистрала към цилиндъра и изгаря вътре маслото не побелява,нали?
                        А иначе капачката за наливане на масло като я отворя вътре има една каша (бежова и по нея капчици вода!).Чудно ми е как изобщо пали ако капе вода в някой от цилиндрите.Това,което се случва е пълна мистерия
                        alfa 33 1.5 boxer-85

                        Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

                        Comment


                        • #13
                          побелява побелява маслото има ли досег с вода веднага побелява а за конденза във гърловината е горе долу нормално да си го има а при мен когато бях здухал гарнитура нямаше никва промяна във работата на двигателя пак си го пържех кат за последно така че не мисля че трябва да има промяна във работата вариянта е един ако на щека маслотое бяло или съвсем с леки отенъци на бяло значи не е много добре работата и ти казах като загрее колата ако спре да бълва пара значи не би трябвало да е гарнитура и колегата ти каза пробваи с добавка обаче не на прах а течна която е във шишенце тя е около 8-10 кинта изчакваш или изливаш малко от казанчето наливаш добавката допълваш казанчето (това на топъл двигател) палиш и чакаш да заварти перката като спре се качваш и правиш 2-3 километра и така следи си антифриза ако продължава да изчезва или дупката е много голяма или продължаваме със иследванията И другото което може да направиш сваляи свещите една по една и гледай това е вариянта да разбереш дали във цилиндара има вода
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от RealSeX Покажи съобщение
                            побелява побелява маслото има ли досег с вода веднага побелява а за конденза във гърловината е горе долу нормално да си го има а при мен когато бях здухал гарнитура нямаше никва промяна във работата на двигателя пак си го пържех кат за последно така че не мисля че трябва да има промяна във работата вариянта е един ако на щека маслотое бяло или съвсем с леки отенъци на бяло значи не е много добре работата и ти казах като загрее колата ако спре да бълва пара значи не би трябвало да е гарнитура и колегата ти каза пробваи с добавка обаче не на прах а течна която е във шишенце тя е около 8-10 кинта изчакваш или изливаш малко от казанчето наливаш добавката допълваш казанчето (това на топъл двигател) палиш и чакаш да заварти перката като спре се качваш и правиш 2-3 километра и така следи си антифриза ако продължава да изчезва или дупката е много голяма или продължаваме със иследванията И другото което може да направиш сваляи свещите една по една и гледай това е вариянта да разбереш дали във цилиндара има вода
                            Слагането на подобни добавки не решава проблема,а го отлага във времето като създава възможност за запушвания по системата. Щом колата работи неравномерно, има загуба на антифриз (в промишлени количества) и наличнието на отлагания подобни на боза, не е шега работа и най вероятно ще се наложи отваряне на мотора.
                            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                            Comment


                            • #15
                              Благодаря за отговорите.Ще пробвам с добавка,защото наистина може да се изпарява от накъде без да се вижда теч.
                              alfa 33 1.5 boxer-85

                              Да обичаш значи да даваш,а по-скъпа любов от алфа нема

                              Comment

                              Working...
                              X